Opdrachtgever
Van Houwelingen den Hollander


Contactpersoon
Gaitrie Bechoe
“Vuego heeft onze mensen geleerd in alles klantgericht te zijn.”

Van Houwelingen Den Hollander Assurantiën is een middelgroot assurantiekantoor, gespecialiseerd in assurantiën, hypotheken en employee benefits. De organisatie levert haar relaties advies op maat, met een scherp oog voor de prijs/kwaliteit verhouding.

Gaitrie Bechoe, office manager bij Van Houwelingen Den Hollander Assurantiën, heeft nauw samengewerkt met Vuego bij de training van de  voltallige binnendienst: “Vuego stak met kop en schouders boven de andere partijen uit; er was meteen een klik. Wat ons zo aansprak was het redeneren vanuit de praktijk en van daaruit een training opzetten.”

“In zes sessies hebben onze mensen geleerd de klant centraal te stellen, letterlijk in álles. Goed luisteren, dan pas adviseren, beloftes nakomen en zelfs onderling ‘klantgericht’ praten kwamen aan de orde. Zowel de interne als de externe communicatie is nu verbeterd, de ruis is er uit.”

“Er staan binnen onze organisatie een aantal grote veranderingen op stapel. We weten uit ervaring dat het er dan best heftig aan toe kan gaan. Daarom hebben we Vuego gevraagd om als extern adviseur het management team te begeleiden en coachen. De ervaring die Vuego al heeft met verandertrajecten bij Van Houwelingen Den Hollander Assurantiën komt daarbij uitstekend van pas.”

“Het lukt Martine telkens weer om mensen een spiegel voor te houden en zo een einde te maken aan eenrichtingsverkeer tussen mensen. Ze schudt mensen wakker!”